piątek, 27 marca 2015

What the hell with this world.

Witam Was serdecznie :)
Po tak długiej przerwie wypada się przywitać. ^^
Wracam z głową pełną pomysłów na kolejne przygody Baekhyuna i Chanyeola w ich historii ze znanego wam wcześniej What The Hell. Już wkrótce będziecie mogli czytać ciąg dalszy tego, co wydarzyło się po ich wyjeździe i jak wyglądało to wymarzone przez nich życie wolne od Drake'a.
Serdecznie i cieplutko zapraszam do czytania i przekazywania mi swoich opinii/pytań w komentarzach :)

- Pozdrawiam, Noise
___________________________________________________
Tytuł: What the hell with this world.
Paring: ChanBaek
Długość: Chaptered
Rodzaj: Dramat, Romans, Psychologiczny, Kryminał
Rating: G


Prolog.

 
     Będąc tak daleko od tego wszystkiego, co spotkało nas ponad rok temu, mogę szczerze przyznać. Jestem szczęśliwy. To wszystko wygląda lepiej, niż sobie to wyobrażałem. Ach, no i praca! Jestem zadowolony ze swojej pracy. Zawsze mogło być gorzej. Robię to, co lubię i sprawia mi to ogromną satysfakcję, a naszej dwójce pieniądze na przeżycie.
Po całym tym syfie polecieliśmy do Londynu. Jego młodszy brat pozwolił nam mieszkać w jego domu, który planował sprzedać. Oczywiście płaciliśmy rachunki i jako taki czynsz wynajmu. Nie chcieliśmy siedzieć za darmo Sehunowi na głowie, to oczywiste.
Baekhyun zaczął studia, jestem z niego dumny, że wciąż chce się uczyć i się nie poddaje. Medycyna. Hm, świetny kierunek. Myślę, że mój ukochany doskonale się do tego nadaje.
Ja pracuję jako mechanik samochodowy w serwisie KIA. To zdecydowanie praca dla mnie, od zawsze kręciło mnie naprawianie aut. Wcześniej próbowałem swoich sił w sklepie z częściami samochodowymi, jednak to nie było to. W salonie się spełniam, a pensja spokojnie starcza nam na wszystko co jest nam potrzebne. Dodatkowo złapałem dorywczo pracę w barze, grywam tam jako muzyk. Nareszcie mogę robić to, co lubię. Nie jestem skreślany na starcie, nie mam nalepki agresora i ćpuna przylepionej w pakiecie. W końcu czułem, że naprawdę się spełniam. W dodatku niedawno dostałem awans, więc chciałem to oblać. Kupiłem alkohol, produkty do przygotowania smacznej kolacji i szczęśliwy pojechałem do pracy Baekhyuna, żeby go odebrać i razem wrócić do domu. Baek pracuje na stacji paliw. Nigdy mi się to nie podobało, to nie praca dla niego. Z dala od domu, w dodatku na kilka zmian. Powinien więcej odpoczywać. Tym bardziej, że potrzebował naprawdę dużo energii na naukę. Zawsze powtarzałem, że nie wyniknie z tej pracy nic dobrego.. Jednakże nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy...

21 komentarzy:

  1. OMG właściwie nie wiem jak to skomentować. Cieszę się, że się ustatkowali, ale co mogło się stać Baekhyunowi? Co może stać się na stacji paliw? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Czekam na pierwszy rozdział, weny C;
    Fighting! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się ciąg dalszy, oczekujcie :3

      Usuń
  2. Boże fajnie ze im sie uklada i wgl uciekli od tego wszystkiego ale oczywiście musi sie cos stać OMG aż sie boje co to moze byc? I tez czemu praca na stacji paliwa jest nie dobra?? Dobra czekam juz <3 Powodzenia i Weny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę poczekajcie, zbieram siły i tu wrócę! :D trzymajcie kciuki :3

      Usuń
  3. dobra, Ty już doskonale wiesz, co ja o tym myślę XD no ale zaczyna się świetnie, pomysł dobry i wykonanie też (pf, zdziwiłabym się, gdybyś tego dobrze nie napisała xD), ogólnie jestem zachwycona, nawet jeśli to dopiero prolog ;3; kochałam pierwszą część WTH, mam nadzieję, że tę pokocham tak samo albo i jeszcze bardziej ;-; poza tym jestem ciekawa, co zobaczył Yeol na tej stacji paliw i co takiego wykrakał.. ;-;
    dużo weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na dalsze rozdziały :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Toś mnie zaskoczyła dziewczyno jak jasna cholera O_O Nie wiem w jakim jestem stanie psychiczno-fizycznym z tego powodu, ale wyczuwam zaciesz twarzy. ;3;

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno trafiłam na twoje opowiadanie. Przeczytałam a tutaj taka niespodzianka - kontynuacja. Oczywiście czekam na ciąg dalszy^
    Pozdrawiam*-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc poczekaj jeszcze odrobinę, niedługo pojawi się oczekiwany ciąg dalszy :)

      Usuń
  7. Aaaaaa druga część <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Już myślałam, że się jej nie doczekam, a jednak. :D Czekam. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz opowiadanie którego tematyką jest K-pop ? Zapraszamy do naszego nowego spisy -----> http://szafa-blogow-k-popu.blogspot.com/ Zgłoś się do nas !
    Ps. Poszukujemy ludzi do załogi c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Napiszesz coś jeszcze? To opowiadanie wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest takie niesamowite! Czekam na dalszą część ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wracam z głową pełną pomysłów na kolejne przygody Baekhyuna i Chanyeola w ich historii ze znanego wam wcześniej What The Hell" poczułam się okłamana przez moją najulubieńszą autorkę ever :/ złamałaś mi tym serce i jak tak sobie myślę, to Ci wybaczę, jeśli ruszysz w końcu z tym ficzkiem. a jeśli nie, to ja Ci pomogę. ręcznie. love ya, ale bywam agresywna, codziennie się o tym przekonujesz. w każdym razie, weny i szybszego powrotu do pisania, leniuchu <3 bo czytanie Twoich fabuł już mi nie wystarcza ;;;

    OdpowiedzUsuń
  14. Halo? Gdzie dalsza część? :(

    OdpowiedzUsuń
  15. No dalej czekamy i chyba się nie doczekamy. Czuję się trochę oszukana, bo nie musiałaś nic obiecywać i kazać czekać, tylko po prostu wrzucić jak będzie gotowe. Nie wiem nawet na co ja czekam prawie 2 lata... A to było moje ulubione opowiadanie bo to w końcu Baekyeol.

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie jeszcze kontynuacja? Bo minął rok odkąd pisałaś coś na ten temat.. Jakaś informacja by się przydała. Odezwij się ��

    OdpowiedzUsuń