piątek, 21 czerwca 2013

INFORMACJA.



Cześć Kochani~


(c)saviano ϟ


Wiem, wszyscy czekacie pewnie niecierpliwie za następnym rozdziałem. :3 Obiecuję Wam, że zrobię wszystko co w mojej mocy, aby napisać go na wtorek. Ostatnio mam lekką blokadę, nie potrafię się zebrać w sobie, żeby coś napisać... Co mnie strasznie irytuje, ale małymi kroczkami staram się to unicestwić. ;) Poczekacie jeszcze to wtorku wieczora? ;3 Mam nadzieję, że zainteresowanie wciąż jest takie duże..

Pozdrawiam, Noise - głowa Baeka ^^

16 komentarzy:

  1. Czekamy niecierpliwie i weny życzę ^^ Jak zawsze stworzysz coś niesamowitego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy, czekamy! :3 Weny kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. będę czekać choćby nawet i dłużej niż do wtorku <3
    weny... dużo weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wena to za razem piękna jak i paskudna sprawa, skąd ja to znam XD Czekam z niecierpliwością na rozdział i życzę DUUUUUŻO weny :3!
    PS:Śliczny szablon <3
    N~

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już mówiłam, że do wtorku nie będę spała XD
    a ja nie piszę od dwóch miesięcy, bo nie mam weny i jestem zła x.x
    ale i tak weny życzymy :3

    ps - zmień w archwium na "listę" bo psuje efekt xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę się starać <33 i wierzę, że Ty też znajdziesz swoją wenę;D p;***

      ps. dzięki ;D właśnie się zastanawiałam, co mi nie pasuje XD

      Usuń
    2. no musisz! wiem, bo znalazłam taki cudnyyyyyyyyy szablon! <3

      no widzisz! :D

      Usuń
    3. znalazłaś? *3* chcę zobaczyć <33 kiedy będzie? :D

      Usuń
    4. jak założę bloga to się dowiesz ^^ a kiedy notka? :DDD

      Usuń
    5. jeszcze nie wiem kiedy notka... ;___;
      kolejna chwilowa blokada. nie mogę tego napisać, bo męczy mnie coś innego i nie potrafię wystarczająco się skupić na WTH... jeszcze trochę ;*

      Usuń
    6. no dobrze będę czekać c:

      Usuń
    7. za to postaram się o to, żeby następny rozdział dał Wam więcej emocji. ^^ ;)

      Usuń
  6. No ja... We wtorek wyjeżdżam D: tak szybko to nie przeczytam następnej części ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jeszcze niczego nie czytałam, ale dałam do obserwowanych na przyszłość :D Z reguły nie czytam ff, bo mi to niszczy moją twórczość i mam blokady xD Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, liczy się ;* ;D i mam nadzieję, że kiedyś przeczytasz ^^ ♥

      Usuń
  8. Nominowałam Cię do "The Versatile Blogger" :3

    Więcej informacji na: http://azjatyckatecza-fanfick.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    Kana

    OdpowiedzUsuń